Werken bij Jaeger

Scroll naar beneden om alle vacatures te zien.


Ervaren Juridisch Secretaresse

Ons kantoor groeit, we hebben ruimte voor een ervaren, servicegerichte, secretaresse die ons team van advocaten – samen met de andere collega’s – ondersteunt in een veelvoud aan werkzaamheden. Ons secretariaat bestaat uit 3 secretaresses en 2 ondersteuners, met z’n allen wordt er zorggedragen voor het overzicht op de dag en gezorgd dat alle zaken goed zijn voorbereid en zijn opgepakt.

Wat je collega ondersteuners over ons zeggen:

Jaeger kenmerkt zich door zijn informele omgang, zijn er vragen dan staat iedereen voor je klaar om te helpen. Je krijgt veel ruimte om zelfstandig te werken en je verantwoordelijkheid daarin te nemen. En we borrelen ook regelmatig met elkaar waardoor we informeel elkaar ook goed kennen. Kortom een super leuk en fijn team om mee samen te werken.”

Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

  • Beantwoorden van vragen via e-mail en telefoon (receptie);
  • Openen, scannen en sorteren van poststukken;
  • Het inplannen van afspraken in de agenda’s, notuleren en urenadministratie;
  • Het ontvangen van cliënten;
  • Het bestellen van boodschappen en andere online producten;
  • Archiveren en uitwerken van stukken in Word en/of Excel;
  • Het verzendklaar maken van processtukken.

Je hebt onder andere:

  • MBO+ niveau, bij voorkeur studierichting juridisch secretaresse / directiesecretaresse of juridische administratief medewerker afgerond;
  • minimaal 3 jaar ervaring opgedaan de advocatuur in soortgelijke functie;
  • uitstekende kennis van het Microsoft Office pakket (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
  • je bent o.a. punctueel, dienstverlenend, assertief en adequaat;
  • je kan veel ballen in de lucht houden zonder het overzicht te verliezen;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift en goede kennis van Engels;
  • beschikbaar zijn op de maandag, woensdag, donderdag en vrijdag;
  • bij voorkeur woonachtig in- of rondom Amsterdam.

Wat wij je bieden:

De sfeer binnen het kantoor is open, informeel en collegiaal en de betrokkenheid van iedereen bij het reilen en zeilen van het kantoor is groot. We organiseren met regelmaat borrels, etentjes, uitjes etc. Ook lunchen we dagelijks met z’n allen. In het kader van vitaliteit worden er regelmatig initiatieven ondernomen, zo zijn er teamleden die wekelijks onder begeleiding van een personal trainer zich voorbereiden voor het lopen van een marathon en komt er maandelijks een fysiotherapeute op kantoor langs om de knopen in rug etc. weg te masseren. We houden kantoor in een prachtig herenpand, de trappen die er zijn houden je ook in topconditie.

Word je onze nieuwe collega?

Reageer door jouw motivatie en CV te sturen aan Saskia Lewis (kantoordirecteur) lewis@jaeger.nl of wil je eerst van gedachten wisselen of ons kantoor en functie bij je past? Bel haar gerust op 020 676 04 81.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.


Officemanager (voor minimaal 24 uur per week en in ieder geval op de dinsdag, woensdag, vrijdag of maandag beschikbaar zijn)

Ons kantoor groeit, we zijn dan ook op zoek naar een enthousiaste, servicegerichte, officemanager die ons team – samen met de ondersteunende medewerkers – in een veelvoud aan werkzaamheden ondersteunt. Ons ondersteuningsteam bestaat uit drie ervaren secretaresses, een secretarieel ondersteuner, een officemanager en een financieel administratief medewerker. Met z’n allen wordt er zorggedragen voor het overzicht op de dag en gezorgd dat alle ondersteunende zaken goed voorbereid en opgepakt zijn op zijn/haar expertisegebied.

Wat je collega assistants over ons zeggen:

“Jaeger kenmerkt zich door zijn informele omgang, zijn er vragen dan staat iedereen voor je klaar om te helpen. Je krijgt veel ruimte om zelfstandig te werken en je verantwoordelijkheid daarin te nemen. En we borrelen ook regelmatig met elkaar waardoor we informeel elkaar ook goed kennen. Kortom een super leuk en fijn team om mee samen te werken.”

Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:

Ondersteunen van de kantoordirecteur en secretaresses met onder andere de volgende werkzaamheden:

  • Beantwoorden van vragen via e-mail en telefoon (receptie);
  • Openen, scannen en sorteren van poststukken;
  • Het inplannen van afspraken in de agenda’s, notuleren en urenadministratie;
  • Het ontvangen van cliënten;
  • Het bestellen van boodschappen, kantoorartikelen en andere online producten;
  • Archiveren en uitwerken van stukken in Word en/of Excel;
  • Het verzendklaar maken van processtukken;
  • Ondersteunen bij acquisitiegerichte activiteiten (zoals evenementen, onderhouden website en het versturen van mailings);
  • Ondersteunen van interne projecten om de procedures beter te laten verlopen;
  • Ondersteunen bij facilitaire zaken (onderhoud pand, interne inrichting, contactpersoon voor leveranciers en zorgt dat werkplekken verantwoord zijn ingericht);
  • Bhver en ziet erop toe dat kantoor op de hoogte is van brandontruimingsplan en Ri&E.

Je hebt onder andere:

  • MBO+ afgeronde opleiding, bij voorkeur studierichting facilitair management, hotelschool of secretarieel;
  • tot 5 jaar werkervaring in soortgelijke functie;
  • uitstekende kennis van het Microsoft Office pakket (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
  • je bent o.a. punctueel, dienstverlenend, assertief en adequaat;
  • je kan veel ballen in de lucht houden zonder het overzicht te verliezen;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift en goede kennis van Engels;
  • beschikbaar voor minimaal 24 uur per week, verdeeld over 3 dagen (in ieder geval op dinsdag, woensdag en maandag of vrijdag beschikbaar zijn);
  • Bij voorkeur woonachtig in of rondom Amsterdam.

Wat wij je bieden:

Een marktconform salaris dat afhankelijk is van werkervaring. De sfeer binnen het kantoor is open, informeel en collegiaal en de betrokkenheid van iedereen bij het reilen en zeilen van het kantoor is groot. We organiseren met regelmaat borrels, etentjes, uitjes etc. Ook lunchen we dagelijks met z’n allen. In het kader van vitaliteit worden er regelmatig initiatieven ondernomen, zo zijn er teamleden die wekelijks onder begeleiding van een personal trainer zich voorbereiden voor het lopen van een marathon en komt er maandelijks een fysiotherapeute op kantoor langs om de knopen in rug etc. weg te masseren. We houden kantoor in een prachtig herenpand, de trappen die er zijn houden je ook in topconditie.

Word je onze nieuwe collega?

Reageer door jouw motivatie en CV te sturen aan Saskia Lewis (kantoordirecteur) lewis@jaeger.nl of wil je eerst van gedachten wisselen of ons kantoor en functie bij je past? Bel haar gerust op 020 676 04 81.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.



Ervaren advocaat belastingprocedures met DGA/MKB praktijk

Ben jij een ervaren advocaat met een DGA/MKB praktijk en heb je een gedreven, kritische en enigszins eigenwijze houding? Ben je gewend om ondernemingen en particulieren bij te staan in bestuursrechtelijke procedures tegen de Belastingdienst en/of gewend om de verdediging bij vervolging van (fiscale) fraude te voeren? Bij Jaeger krijg je de ruimte om je praktijk verder uit te bouwen en ben je onderdeel van een kantoor dat serieuze praktijkvoering combineert met een ongedwongen sfeer. Maak jij de overstap? Neem bij interesse contact op met Saskia Lewis per email: lewis@jaeger.nl of via ons telefoonnummer 020 – 676 04 81.


Stage mogelijkheden

Ben jij een gevorderd universitair student fiscaal recht of strafrecht of recentelijk universitair afgestudeerd fiscaal- of strafrechtjurist? En wil je concreet meewerken in onze praktijk? In minimaal twee maanden draai je zo veel mogelijk mee met onze advocaten en ga je mee naar besprekingen, (raadkamer)zittingen en doet jurisprudentieonderzoek. Interesse? Neem dan contact op met Saskia Lewis. Vergeet ook je CV en motivatiebrief niet op te sturen!


Interesse om bij Jaeger te werken?

Geen passende vacature en wel interesse? Stuur je motivatie en CV aan Saskia Lewis of bel naar ons kantoor voor meer informatie.


Vertrouwelijkheid

Vanzelfsprekend blijft je in ons kantoor getoonde interesse strikt vertrouwelijk. Motivatiebrieven en curriculum vitae worden tot vier weken na het afronden van de procedure bewaard en worden daarna vernietigd.