Klachten

Klachten van onze cliënten nemen wij zeer serieus. Als u niet tevreden bent over de manier waarop onze advocaten u hebben bijgestaan, stellen wij het op prijs als u ons dat laat weten. Op die manier kunnen wij onze service nog beter maken. Als u een klacht hebt, kunt u rechtstreeks contact opnemen met onze kantoordirecteur. Dat kan telefonisch, per e-mail of schriftelijk. Voor meer informatie over onze klachten- en geschillen regeling kunt u ook ons klachtenplan downloaden, de pdf vindt u hieronder. Wij nemen tevens deel aan de Klachten- en Geschillenregeling Advocatuur. Als uw klacht niet tot een oplossing heeft geleid, kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie Advocatuur. Meer informatie daarover vindt u hier

PDF Klachtenregeling

Weteringschans 237
1017 XH Amsterdam

T 020 - 676 04 81
F 020 - 676 04 82
E info@jaeger.nl

neem contact op

Jaeger maakt gebruik van cookies

Wij plaatsen cookies om uw ervaring op de website te verbeteren. De cookies die vereist zijn om de website te gebruiken zijn wettelijk toegestaan. Voor de andere cookies kunt u hieronder toestemming geven.

meer informatie