Klachten en cliënttevredenheid

  

Klachten

Klachten van onze cliënten nemen wij zeer serieus. Als u niet tevreden bent over de manier waarop onze advocaten u hebben bijgestaan, stellen wij het op prijs als u ons dat laat weten. Op die manier kunnen wij onze service nog beter maken. Als u een klacht hebt, kunt u rechtstreeks contact opnemen met onze kantoordirecteur, mr. N. van Eldijk. Dat kan telefonisch, per e-mail of schriftelijk. Voor meer informatie over onze klanchten- en geschillen regeling kunt u ook ons klachtenplan downloaden.

 Klachtenregeling

Wij nemen tevens deel aan de Klachten- en Geschillenregeling Advocatuur. Als uw klacht niet tot een oplossing heeft geleid, kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie Advocatuur. Meer informatie daarover vindt u hier

Tevredenheid cliënten

Na afloop van de behandeling van uw zaak willen wij graag weten wat wij goed hebben gedaan en wat er beter kan. Daar leren wij van. Daarom sturen wij al onze cliënten na een uitspraak onderstaande link met vijf punten betreffende onze dienstverlening waar u de behandelend advoca(a)t(en) een cijfer voor kunt geven.  Het invullen van de beoordeling duurt ongeveer 1 minuut en mag uiteraard ook anoniem (vul dan geen naam in bij Client en/of Plaats). Wij stellen het op prijs indien u de link meerdere keren aanklikt indien u door meerdere advocaten bent bijgestaan en over elke advocaat afzonderlijk uw oordeel wil geven. Wij krijgen de resultaten automatisch door van het platform dat deze verzamelt na het ‘verzenden’ van het online formulier.

Hebt u zo'n formulier niet ontvangen en wilt u ons toch laten weten wat u ervan vond? Maak dan ook gebruik van de link hieronder.

https://klantenvertellen.nl/beoordeel/jaeger_advocaten_belastingkundigen

 

 

 

 


Weteringschans 237
1017 XH Amsterdam

T 020 - 676 04 81
F 020 - 676 04 82
E info@jaeger.nl

neem contact op