Klachten en cliënttevredenheid

  

Klachten

Klachten van onze cliënten nemen wij zeer serieus. Als u niet tevreden bent over de manier waarop onze advocaten u hebben bijgestaan, stellen wij het op prijs als u ons dat laat weten. Op die manier kunnen wij onze service nog beter maken. Als u een klacht hebt, kunt u rechtstreeks contact opnemen met onze kantoordirecteur, mr. N. van Eldijk. Dat kan telefonisch, per e-mail of schriftelijk. Voor meer informatie over onze klanchten- en geschillen regeling kunt u ook ons klachtenplan downloaden.

 Klachtenregeling

Wij nemen tevens deel aan de Klachten- en Geschillenregeling Advocatuur. Als uw klacht niet tot een oplossing heeft geleid, kunt u contact opnemen met de Geschillencommissie Advocatuur. Meer informatie daarover vindt u hier

Tevredenheid cliënten

Na afloop van de behandeling van uw zaak willen wij graag weten wat wij goed hebben gedaan en wat er beter kan. Daar leren wij van. Daarom sturen wij onze cliënten een vragenformulier over onze dienstverlening. Hebt u zo'n formulier niet ontvangen en wilt u ons toch laten weten wat u ervan vond? Maak dan gebruik van het formulier hieronder. Dat kan ook anoniem. Alle vragen zijn uiteraard facultatief en de enquete mag kort en selectief worden ingevuld.

 

 

 

 


Weteringschans 237
1017 XH Amsterdam

T 020 - 676 04 81
F 020 - 676 04 82
E info@jaeger.nl

neem contact op