Werken bij Jaeger


Kantoordirecteur (m/v, voor 20-32 uur)

Jouw profiel

Wij zijn op zoek naar een nieuwe, enthousiaste collega die verantwoordelijk is voor de dagelijkse leiding van kantoor. Je bent verantwoordelijk voor HRM, ICT en de communicatie van kantoor. Je pakt deze taken zelfstandig op en zet deze uit in de organisatie. Je bent collegiaal en hebt een hands-on mentaliteit.

Je bent daadkrachtig en proactief. Samen met de partnergroep ben je verantwoordelijk voor de leiding van kantoor. Hiernaast ben je samen met de partnergroep verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van kantoor en lever je hieraan je bijdrage op strategisch en beleidsmatig niveau. Idealiter heb je tevens affiniteit met de financiën en draag je ook zorg voor bijvoorbeeld de managementrapportages en begrotingen van kantoor. Affiniteit met het juridische werkveld heeft de voorkeur. Je hebt -bij voorkeur- minimaal HBO werk- en denkniveau en enige werkervaring in een vergelijkbare functie

Jouw werkzaamheden

De werkzaamheden als kantoordirecteur bestaan onder meer uit:

  • Leidinggeven aan de organisatie tezamen met de partnergroep;
  • Verantwoordelijk voor HRM, ICT en Communicatie;
  • Een bijdrage leveren aan de verdere ontwikkeling van kantoor op beleidsmatig en strategisch vlak;
  • Idealiter het ondersteunen van het management op financieel vlak;
  • Managementondersteuning bieden waar nodig;
  • Zorgen dat onze advocaten zorgeloos hun werk kunnen doen.  

Het aantal uren hangt mede af van de taken. Deze functie is eventueel fulltime in te vullen samen met de functie van administrateur. 

Jouw werkomgeving

Jaeger Advocaten-belastingkundigen is een niche advocatenkantoor waar ongeveer 20 mensen werken. Wij combineren hoogwaardige juridische kwaliteit met plezier in ons werk en wij houden van ongedwongen borrels. We bieden je een werkomgeving waarbij je veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid krijgt, met goede marktconforme arbeidsvoorwaarden zoals een reiskostenregeling en na het eerste jaar een winstdeling. Het salaris hangt af onder meer af van het aantal uren en jouw relevante werkervaring.

Enthousiast?

Reageer dan en stuur jouw motivatie en CV of bel met Niels Kolste als je meer wilt weten over ons kantoor of de functie. Jouw motivatiebrief en curriculum vitae kun je mailen naar kolste@jaeger.nl vóór 15 december 2022.

Vertrouwelijkheid

Vanzelfsprekend blijft de in ons kantoor getoonde interesse strikt vertrouwelijk.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld


Financieel-/administratief medewerker (m/v, voor 20-32 uur)

Jouw profiel

Wij zijn op zoek naar een nieuwe, enthousiaste collega die verantwoordelijk is voor de uitvoering van onze administratie, het opstellen van de maandelijkse rapportages en het eventueel verzorgen van de salarisadministratie. Je bent daadkrachtig en werkt zeer zorgvuldig. Daarnaast ben je collegiaal, je denkt graag mee met wat de organisatie nodig heeft, ziet werk liggen en pakt dat zelfstandig op. Aan het einde van de werkdag heb je ‘the job done’. Je werkt nauw samen met je collega’s op het secretariaat en helpt het management waar nodig. Je hebt een gedegen administratieve (financiële) opleiding (minimaal MBO-bedrijfsadministrateur of hoger) en je hebt aantoonbare ervaring met uitvoerende administratieve taken en debiteurenbeheer (minimaal 2 jaar in een aangifte- en/of administratiepraktijk). Het is een pré als je het leuk vindt om mee te werken aan zaken door bijvoorbeeld reconstructies van andere boekhoudingen te maken, en een nog grotere pré als je daar ook ervaring in hebt. Een goede beheersing van de Nederlandse taal is een voorwaarde.

Jouw werkzaamheden

De werkzaamheden op het gebied van de financiële administratie bestaan onder meer uit:

  • Up to date houden van de financiële administratie van kantoor en de daarmee verbonden Holdings;
  • Declareren;
  • Debiteurenbeheer en kantoorincasso’s bewaken;
  • Maand en kwartaalrapportages en jaarafsluitingen maken;
  • Voorbereiden van de jaarrekening;
  • Managementondersteuning bieden waar nodig;
  • Financiële ondersteuning bieden aan de advocaten bij te behandelen dossiers;
  • Eventueel voeren van de salarisadministratie

Het aantal uren hangt mede af van de taken. Deze functie is eventueel fulltime in te vullen samen met de functie van kantoordirecteur.

Jouw werkomgeving

Jaeger Advocaten-belastingkundigen is een niche advocatenkantoor waar ongeveer 20 mensen werken. Wij combineren hoogwaardige juridische kwaliteit met plezier in ons werk en wij houden van ongedwongen borrels. We bieden je een werkomgeving waarbij je veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid krijgt, met goede marktconforme arbeidsvoorwaarden zoals een reiskostenregeling en na het eerste jaar een winstdeling. Het salaris hangt af onder meer af van het aantal uren en jouw relevante werkervaring.

Enthousiast?

Reageer dan en stuur jouw motivatie en CV of bel met Niels Kolste als je meer wilt weten over ons kantoor of de functie. Jouw motivatiebrief en curriculum vitae kun je mailen naar kolste@jaeger.nl vóór 15 december 2022.

Vertrouwelijkheid

Vanzelfsprekend blijft de in ons kantoor getoonde interesse strikt vertrouwelijk.

Gezien de aard van de werkzaamheden heeft het geen zin om te solliciteren zonder aantoonbare ervaring met het voeren van administraties.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.


Meedenkende allround ondersteuner (m/v, voor 20-28 uur)


Jouw profiel

Wegens groei van ons kantoor is Jaeger Advocaten-belastingkundigen op korte termijn op zoek naar een assertieve en adequate ondersteuner. Als ondersteuner bij Jaeger bewaak je het overzicht van de dag, zorg je dat alle zaken goed zijn voorbereid en ondersteun, faciliteer en ontzorg je de ervaren juridische secretaresses en onze financieel medewerker waar je maar kan. Servicegerichtheid is jou op het lijf geschreven.

Jouw werkzaamheden
Je weet van aanpakken, legt makkelijk contact en stelt je sociaal op. Met jouw samenwerkingsgerichte werkwijze en klantgerichte houding ben je zowel in- als extern het visitekaartje van kantoor. Je bent een collega die meedenkt met de rest. Tot jouw werkzaamheden behoren onder andere:

  • Beantwoorden van vragen via e-mail en telefoon (receptie);
  • Openen, scannen en sorteren van poststukken;
  • Het inplannen van afspraken in de agenda’s, notuleren en urenadministratie;
  • Het ontvangen van cliënten;
  • Het bestellen van boodschappen en andere online producten;
  • Archiveren en uitwerken van stukken in Word en/of Excel;
  • Het verzendklaar maken van processtukken.

Voor de functie is het vereist dat je ervaring hebt met Microsoft Office. Als je leergierig en punctueel bent is het op termijn een mogelijkheid om je intern op te leiden tot een volwaardig juridisch secretaresse. Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en basiskennis van de Engelse taal zijn voorwaardes.

Indien je nog geen eerdere ervaring hebt opgedaan als bijvoorbeeld receptioniste, telefoniste, secretaresse of andersoortige ondersteuner, maar wel leergierig bent en doorzettingsvermogen hebt, nodigen we je ook uit om te solliciteren. Het is ook mogelijk om deze functie bijvoorbeeld naast je studie Rechten te vervullen.

Jouw werkomgeving
Jaeger Advocaten-belastingkundigen is een nichekantoor dat gespecialiseerd is in de fiscale advocatuur. Wij staan ondernemingen en particulieren bij in bestuursrechtelijke procedures tegen de Belastingdienst, voeren de verdediging bij vervolging op het gebied van fiscaal- en financieel strafrecht en verlenen rechtsbijstand bij geschillen op het snijvlak van het fiscale en civiele recht. Wij houden ons niet bezig met fiscale advisering. De sfeer binnen het kantoor valt te typeren als open, informeel en collegiaal en de betrokkenheid van iedereen bij het reilen en zeilen van het kantoor is groot.

Enthousiast?

Reageer dan en stuur jouw motivatie en CV of bel met Niels Kolste als je meer wilt weten over ons kantoor of de functie. Jouw motivatiebrief en curriculum vitae kun je mailen naar kolste@jaeger.nl vóór 15 december 2022.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.


Open sollicitatie (ervaren) advocaat belastingprocedures

Ben jij een ervaren advocaat met een gedreven, kritische en enigszins eigenwijze houding? Sta jij graag ondernemingen en particulieren bij in bestuursrechtelijke procedures tegen de Belastingdienst en/of voer jij de verdediging bij vervolging van (fiscale) fraude? Bij Jaeger krijg je de ruimte om een praktijk op te bouwen en ben je onderdeel van een kantoor dat serieuze praktijkvoering combineert met een ongedwongen sfeer. Maak jij de overstap? Neem bij interesse contact op met Niels Kolste via kolste@jaeger.nl of via ons telefoonnummer 020 – 676 04 81.


Stage mogelijkheden

Ben jij een gevorderd universitair student fiscaal recht of strafrecht of recentelijk universitair afgestudeerd fiscaal- of strafrechtjurist? En wil je concreet meewerken in onze praktijk? In minimaal twee maanden draai je zo veel mogelijk mee met onze advocaten en ga je mee naar besprekingen, (raadkamer)zittingen en doet jurisprudentieonderzoek. Interesse? Neem dan contact op met Niels Kolste. Vergeet ook je CV en motivatiebrief niet op te sturen!


Interesse in Jaeger?

Geen passende vacature en wel interesse? Stuur je motivatie en CV aan Niels Kolste of bel naar ons kantoor voor meer informatie.


Vertrouwelijkheid

Vanzelfsprekend blijft je in ons kantoor getoonde interesse strikt vertrouwelijk. Motivatiebrieven en curriculum vitae worden tot vier weken na het afronden van de procedure bewaard en worden daarna vernietigd.